יחידת חצר 2 על 3 עם קירות זכוכית

יחידת חצר מפאנל מבודד: פתרון חכם במחיר נגיש?

נכתב ע"י Start Home


יחידת חצר מפאנל מבודד - כל התורה על רגל אחת

אם גם אתם מצאתם את עצמכם לאחרונה מתעניינים ביחידת חצר מפאנל מבודד או בשמו השני מחסן/משרד חצר מבודד - אתם לא לבד.
אלפי ישראלים נחשפו ליחידות החצר, ולא סתם.
יחידת חצר מפאנל מבודד בגודל של 2 על 3
בתמונה, יחידת חצר מפאנל מבודד. בגודל של 2 על 3.

הלהיט החדש: יחידת חצר

הוא הפך ללהיט אדיר בקרב אותם אלו אשר מחפשים פתרון בניה קלה, אלגנטי, בבניה מהירה ופשוטה שניתן לבצע בו שינויים מודולרים ללא הגבלה.
יחידת חצר מפאנל מבודד היא לא רק יחידת חצר. היא גם מחסן חצר, היא יכולה להיות גם משרד חצר עם קירות זכוכית נפלאים, הכנה לחשמל וחלונות. 
תוכלו לבחור האם תרצו להשתמש במבנה בתור מחסן לאחסון הציוד שלכם בצורה מבודדת וזהירה, במחסן מבודד חום, קור גשמים ושאר מזיקים - או שתוכלו לבחור להשתמש ביחידות החצר המבודדות בתור משרד או סטודיו לשימושכם האישי, בעיקר היום בעידן העבודה מהבית.
ישנם שימושים נוספים ליחידת חצר מפאנל מבודד כגון חדר ילדים/ חדר אורחים או חדר שינה. 
בעזרת הכנה לחשמל המגיעה מובנית עם יחידת החצר, תוכלו להשמיש את יחידת החצר לחדר מגורים לכל דבר. ניתן כמובן להוסיף דלתות נוספות וחלונות או קירות זכוכית. 
יחידת חצר 2 על 3 עם קירות זכוכית
בתמונה: יחידת חצר מפאנל מבודד עם קירות זכוכית אלגנטיים.

מחירים ויתרונות של יחידות חצר

המחירים של יחידת חצר מפאנל מבודד נעים בין כ-2000 ש"ח ל17,000 ש"ח. 
אבל חשוב לזכור שנתונים אלו משתנים עקב בחירת הצרכן האם לרכוש שדרוג או תוספת למבנה וכן גם מה גודל המבנה. יחידת חצר מגיעה בגדלים של כמטר על מטר ועד 3 מטר על 6 מטר - 18 מ"ר.
יתרון נוסף של יחידות החצר הוא העובדה שהם אינם מצריכים הכנה של אספלט, בטון או דק לפני ההתקנה. כל שנדרש מכם הוא לדאוג למשטח ישר והמתקין ידע לעשות את השאר. התקנה של יחידת חצר אורכת כ-3 שעות והיא מבוצעת על ידי מתקינים מנוסים ומוסמכים לפעילות שכזו.
אם אתם בעלי עסקים, שנמצאים בעלייה מתמדת ורוצים מקום חדש כדי לקבל לקוחות, לנהל את העסק המצליח ולהיכנס למגרש של הגדולים - יתכן שיחידת חצר שתוסב למשרד / חנות לקבלת קהל היא הפתרון עבורכם.
אם אתם בעלי בתים פרטיים או דירות גן, בוודאי מצאתם את עצמכם לא פעם מסתכלים על הגינה היפה שלכם, אבל לא ממש רואים אותה. אתם רואים את כל ציוד הגינון, הבריכה המתקפלת ואת שאר הדברים שקניתם עם השנים ומעיבים על האסטתיות של הגינה שלכם. גם כאן יתכן שיחידת חצר לאחסון הציוד יקר הערך שלכם היא הפתרון עבורכם.